Fredag

Godmorgon! Somnade vid 3 igår, inte så jättesent iaf, hehe. Försöker ställa om mig lite så jag inte vaknar så sent på dagen. Igår somnade jag 4 och vaknade vid 12 och igår somnade jag 3 och vaknade vid 11 så lite förändingar blir det ju faktiskt :)
Mamma har kommit hem från kryssningen nu och hon har köpt världens godaste parfym "Juicy Couture, Viva la Juicy" Hon sa att vi kunde ha den tillsammans så det blir bra! Då slipper jag köpa den själv.
Klippte nyss av ett par gamla jeans till shorts. Blev riktigt nöjd faktiskt. Har alltid letat efter ett par svarta jeansshorts men aldrig hittat några så då tänkte jag att jag lika gärna kunde klippa av ett par jeans som jag inte använde längre. Tog lite bilder också som kommer upp senare!
Nu tänkte jag gå ut och sola en stund, ska ta med datorn för att lyssna på musik. Igår lyssnade på mobilen men den är det inte så bra ljud på och jag har tröttnat på alla dem låtarna. Later♥

     
                                                                     Bild från i våras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0