Fredag

Hej på er! Kom hem från Gotland igår morse för att jag och Anton tog nattbåten hem, så hela dan igår spenderades i stort sätt till att sova. Saknar Gotland redan, även fast vi precis kommit hem. Alla är så glada och trevliga och Visby är en så otroligt mysig stad!

Vi har gjort allt möjligt på resan, ätit på resturang nästan alla dagar, spelat bowling, gått på bio för att se sista delen av Harry Potter som för övrigt var riktigt bra faktiskt, spelat minigolf, varit i sommarlandet och vattenlandet i kneipbyn, varit på fårö, gått mysiga promenader genom visby, kollat på båtarna i hamnen, solat och badat på tofta ett antal gånger plus lite andra bad som blå lagunen osv. Sen har vi kollat runt i affärer och på marknaden, köpte lite nya saker också som jag kanske kan visa upp senare.

Sista kvällen innan vi skulle ta nattbåten hem så träffade vi några schyssta grabbar i parken, sen följde vi med hem till dem och hade lite chillkrök, sen kom det två snälla tjejer också som senare skulle sova där. Så det var myys! Orkar inte förklara vad mer som hände.

Men det bästa av allt var nog att se Axwell och Avicii, så jävla grymma!

Har lite bilder som jag kan lägga upp senare, men tyvärr har jag inte med minneskortläsaren till mitt minneskort i mobilen. Några bilder har Anton på sin mobil också och hans föräldrar har några bilder. Men det kommer! :)

            
             En bild från kallis när Axwell spelade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0