15:00

Igår träffade jag Therese :) Vi åkte till kista för att kolla på kläder och annat. Smarta som vi är så kom vi dit en timme innan dem stängde så vi fick stressa oss i genom hela centrumet, haha. Hann i alla fall spana på lite grejer man vill ha. Fast det mesta var slutsålt pga sommar-rean som har satt igång nu. Jag fick med mig en bh och en fläkt hem. Älskar fläkten! Bh:n var en storlek för liten så jag kanske ska byta den sen.
Senare åkte vi vidare hem till henne och hade det mys, skulle egentligen sovit där men tessan var så trött, sötis! Så jag sov hos Anton istället som kom och hämtade mig på cykeln, fick sitta där bak på pakethållaren med min stora fläkt och höll på att ramla av hela tiden kändes det som, men det gick bra :) Vi var uppe till kanske 4 på morgonen(standard nu för tiden) sen gick vi upp vid 1 och då åkte jag hem sen när jag kom hem var det första jag gjorde att packa upp fläkten ;) Lite flummigt inlägg kanske, men men.


Fina Tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0