11:48

Sa hej då till älskling för några timmar sen. Han åker iväg till umeå och senare till gävle. Kommer sakna honom! Men vi kommer ses igen på lördag/söndag sen åker vi till Gotland på måndagen :) Kommer bli riktigt mysigt!♥
Just nu tänkte jag ta något och äta innan jag ber mig av till jakobsberg för att köpa ett par skor som jag har lagt undan. Dem var tydligen slut överallt förutom i jakobsberg. Köpte dessutom en ny tröja igår som jag kanske kan visa upp lite senare.
Är helt ensam hemma för tillfället också :( Nästan hela min familj är bortrest och nu älskling också. Men det är väl bra kanske för då får jag tid över till annat, som att träna osv.


Skorna jag ska köpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0