Väsjöbacken

Träningen gick riktigt bra idag. Det trodde jag inte eftersom att jag mådde så sjukt illa innan jag skulle åka iväg. Hade ont i magen, huvudet och var helt yr fast det blev lite bättre sen efter att jag hade druckit lite vatten och tagit en alvedon. Tror att det kan bero på att jag inte åt nån lunch idag. Aja, kom lite försent till träningen så jag hann inte värma upp riktigt men sen gick det fett bra, hoppade på stora hoppet idag. 10 hopp skulle vi göra innan träningen var slut så att vi var säkra på hur mycket fart man skulle ha osv. Sen övade jag lite på boardslide, gick väl sådär. Börjar iaf bli bättre på det nu.

Nu tänkte jag ta något litet att äta sen ska jag plugga lite, ciao!


Bild på berget mattehorn från när vi var i Alperna. Ser ni att det ser ut lite som en tobleronebit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0