Tisdag

Hej på er! Ska snart käka sen ska jag iväg på den andra träningen för säsongen i väsjöbacken. Är inte alls taggad på att åka på grund av skitvädret vi har just nu, regnigt och blött usch. Sen när jag kommer hem ska jag försöka plugga lite på praktiskt marknadsföring som vi har prov i nästa vecka, 3 kapitel. Sen måste jag plugga på inköp och varuhantering och göra några uppgifter sen är det ett till prov i personlig försäljning på ett kapitel nästa vecka också och engelskaboken ska snart vara utläst. Vi får se hur det här går. Det blir så mycket på samma gång. Nog snack om plugget, nu ska jag äta. Hoppas ni får en fin tisdagskväll, puss!


Gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0