Torsdag

Idag var inte den bästa dagen kan man säga. Var på dåligt humör imorse men senare under dagen blev det bättre. Missade tåget eftersom att det var 2 minuter för tidigt, så det var surt. Sen när jag kommer till skolan så står min grupp och redovisar så nu måste jag göra en extrauppgift för att jag inte var med och redovisade. Men men, vad ska man göra? Det börjar ändå gå ganska bra för mig nu. Förutom att jag har ganska hög frånvaro, men det ska det bli ändring på. Efter skolan satt jag kvar och snackade lite med anton och robert sen drog jag hem och nu sitter jag här.
Har blivit riktigt sugen på att köpa nya kläder. Men jag vet inte riktigt vad jag ska köpa. Vill börja köpa nya sommarkläder men det är ganska långt kvar tills sommaren är här. Måste få lite mer inspiration också till vad jag vill ha för nånting. 

Har ändrat designen lite eftersom att jag tröttnade på den förra, var lite för mörkt. Antingen så har jag kvar den här brun/beiga bakgrunden eller så byter jag till vitt, vad tycker ni? Måste fixa en bättre header sen också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0