Onsdag

Ligger just nu i sängen och lyssnar på musik. Tänkte snart träna en stund sen hoppar jag in i duschen. Kom och tänka på en sak. Att träna ensam måste nog vara det tråkigaste som finns, det finns ingen som man kan få motivation ifrån eller ha kul med samtidigt som man tränar. Jag och mamma satt precis och pratade om det här eftersom att dem flesta tränar på gym nu istället för att bara träna hemma. Fast jag tror att man blir mer peppad över att se andra träna eller om man har en tränare som peppar en. Då går det lixom mycket lättare. På snowboardträningarna så peppar vi alltid varandra till att prova nya saker och lära sig nya saker. Så det är egentligen en positiv sak att träna tillsammans! Men det är alltid bra att träna själv också.

Men nu ska jag träna. Har tappat ispiration till bloggen lite, men den börjar komma tillbaka nu, ska försöka att göra lite roligare inlägg iaf. Puss så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0