Onsdag

Är helt slut från gårdagen då vi var i romme. Men det var ganska kul förutom att det gick fett segt att åka buss och att det var så kallt när man satt i liften. Annars gick det faktiskt ganska bra. Gick upp 4 på morgonen och kom hem kvart i 8 utan att ha ätit någon middag så jag mådde inte så bra när jag kom hem. Efter det åkte jag och sov hemma hos älskling och nu är jag i skolan och har webbdesign. Vi håller på med övningar i photoshop. Ganska svårt faktiskt eftersom att jag typ aldrig har använt mig av de programet.

Har sjukt mycket att göra dem 2 senaste veckorna. Dels ska jag ha massor av prov och inlämningar men sen ska jag också fixa en ny praktikplats. Funderade på att gå till H&M och fråga om jag får praoa där eller om dem vet något H&M som tar emot. Men vi får se hur det blir helt enkelt! Ikväll måste jag ha en pluggkväll, vill inte, men jag måste.

Den här veckan måste jag plugga på:

• Engelska boken, som vi ska ha prov i 3 timmar på nästa vecka
• Tre kapitel i praktisk marknadsföring tills imorgon
• Frågor i inköp och varuhantering tills på fredag
• Prov på 2 kapitel i personlig försäljning
• Svenska uppgift
• Historian

Sen var det nog lite fler saker, suck! Orkar inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0