Måndag

Förlåt för den dåliga uppdateringen. Har inte haft tid till att skriva nånting, plus att internet här hos pappa funkar inte så bra. I fredags köpte jag nya skor, kanske kan visa sen nån gång. På kvällen åkte jag, älskling och hans kompisar på fest på lidingö för att säga hej då till en kille som skulle flytta till malmö. Resten av helgen har jag mest tagit det lugnt. Såg solsidan för första gången i söndags, haha sjukt kul! Sen har det inte hänt så mycket mer. Idag hade vi tre lektioner. På idrotten spelade vi badminton, sen körde vi koordinationsövningar. Blev helt slut, men det kändes skönt att träna lite. Imorgon har vi friluftsdag med skolan. Så jag ska åka till romme, vi ska samlas klockan 5 på morgonen så jag måste packa allting ikväll. Kommer hem halv sju på kvällen då min träning i väsjöbacken börjar. Kul, kommer missa den precis eller så får jag skynda mig om jag orkar åka snowboard så mycket. Men det är tveksamt att jag orkar. Nu ska jag fortsätta kolla på tv vi hörs sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0