Måndag


Helgen började inte så bra, men i lördags blev det bättre. Det var fest hos en gammal kompis och jag träffade folk som jag inte hade träffat på länge, så det var lite kul att få träffa alla igen. I söndags hade vi tacos med familjen och Angelica kom dit också. Skrattade sjukt mycket åt allt och ingenting, haha. Sen kollade vi på solsidan också.

I veckan händer det inte så mycket, idag ska vi ha idrott i trampolin salen. Kommer bli kul tror jag. Imorgon blir det snowboardåkning i väsjöbacken sen kommer studiebidraget och någon gång i veckan ska jag Therese, Martina och hennes kompis kanske ta en fika.


Kommentarer
Postat av: Tez

Åhh fika kommer bli naiiisss!!:D

2011-01-31 @ 12:13:23
URL: http://hollkefften.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0