Hemma nu

Hemma hos mamma nu. Hade riktigt kul på idrotten idag faktiskt. Men till en början var det ganska tråkigt, vi skulle typ stå på en matta och dansa fram och tillbaka sen skulle vi sparka upp i luften. Sen skulle vi vara 2 o 2 och den ena skulle sparka medans den andra duckar, haha. Såg lite roligt ut! Sen fick vi äntligen hoppa trampolin, lärde mig nästan dubbel framåt volt men det var sjukt äckligt. Tydligen kostade det 500 spänn för att vara i den där salen i en timme, annars hade vi nog fått ha fler lektioner där.

Glömde min klocka där, men jag hade kvar numret till vaktmästaren från en gång när jag glömde min tröja så jag ringde direkt och han hittade klockan så jag ska komma och hämta den imorgon.

Idag kom studiebidraget, fan vad skönt! Ska försöka spendera pengarna på rätt grejer nu bara och inte slösa bort dom direkt. Trodde nästan att jag inte skulle få nåt bidrag eftersom att jag har haft så mycket frånvaro, men det löste sig genom att jag fick 100% närvaro hela förra veckan. Nu måste jag plugga, ska läsa 2 kapitel och läsa ut engelska boken tills på onsdag vilket jag inte lär hinna men jag ska försöka iaf.


Bjuder på en fin bild på Therese och Jimmy från i Lördags

Kommentarer
Postat av: Tez

fan vad tur med klockan sweetie! haha och tack för bilden ;)<3

2011-02-01 @ 09:47:15
URL: http://hollkefften.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0