Helgen

Har varken haft tid eller ork till att blogga nu under helgen. Så det får bli ett inlägg nu istället.

I fredags hade jag skola från typ 8-15. Var en ganska chill dag ändå. Började med engelska där vi skulle sitta och vara jury åt 4 i klassen som satt och debatterade. Vi skulle sitta och betygsätta dom från skala 1-10. Om dem gav bra exempel osv. Efter engelskan hade vi administration där vi skulle göra några uppgifter som jag inte orkade göra först men sen tog jag tag i det och gjorde dem senare under dagen och redovisade för min lärare, konstigt nog fick jag mvg på det. Sen var svenskan inställd. Och på bilden skulle vi bara hämta alla grejer vi hade gjort eller slänga det man inte ville ha. Sen var dagen slut så jag, sanna, linda, natalie och jonte bestämde oss för att fika en stund på Wayne´s. Efter det köpte jag ett nytt nagellack och åkte hem för att fixa mig, sen drog jag hem till Anton och efter det drog vi på chillkrök. Kom hem vid 5 ungefär, haha. Sen har resten av helgen spenderats med Anton :)




Bilder från i fredags (dem enda bilderna jag såg någurlunda normal ut på, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0