Tisdag

Sitter på kontoret och bloggar just nu. :) Har ju inget Internet på datorn. Var på lunch för ett tag sen och jag tog en macka på sandys med grönsaker i, helt okej var det. Igår åt jag på tacobar, mycket godare men inte lika nyttigt. Det gick skitbra på yogan igår :) Var på den avancerade kursen och jag klarade ändå att hänga med osv. Kände mig duktig för att vara första gången så det är nog något att statsa på ;) Men det var jobbigare än vad jag trodde, man tränade mycket styrka och balans. Skaffade medlemskort där. Så nu kan jag träna hur mycket jag vill. Tog inga bilder på kläderna men det kan jag nog göra på onsdag. Idag blir det snowboard i väsjöbaken :) Och på fredag ska jag åka upp till sälen. Härlig vecka! Men nu ska jag jobba vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0