Paus

Hej alla fina! Har haft som en liten bloggpaus eller vad man ska säga. Har inte haft tid eller ork till att blogga någonting och förra veckan hade jag inget internet. Jag håller ju på att praoar just nu, 3 veckor. Så därför blir jag så sjukt trött när jag kommer hem och vill helst bara lägga mig i sängen och sova eller träffa min älskling.
Hoppas att alla har haft en fin alla hjärtans dag och allt!♥
Jag har gått och bivit astaggad på att träna så jag ska börja på SATS hade jag tänkt. Följer med som gäst med mamma på yoga-passet på måndag och på shape på onsdag nästa vecka, så det blir bra! Då får jag se hur det är osv. Ska läsa en tidning nu, men vi ses förmodligen senare! Då jag förhoppningsvis har blivit bättre på att uppdatera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0