Onsdag

Tränade zumba med Therese igår, var skitkul! Tog ut rörelserna mer och det känns som om det sitter bättre nu, men sen var det en koregrafi som jag inte hängde med alls på, haha. Det som är synd bara att vår instruktör ska få barn så hon kommer inte kunna dansa med oss på ett bra tag och vi som tycker att hon är den bästa instruktören, fan! Jag och Tessan får väl hitta någon annan som är lika bra, men nog om det. Idag träffade jag Louvisa och Therese på waynes och Louvisa berättade även att hon hade tagit körkort!!!!! Stort grattis gumman! :D Så nu måste vi bara komma på nånstans vi kan åka, bara för att liksom. Just nu är jag på väg till älskling, men vi hörs sen! Puss :)


Kommentarer
Postat av: Takai;

svar:

awh , tack så mycket! :*

2011-12-11 @ 12:09:32
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0