Söndag

I helgen har det inte hänt så mycket speciellt för min del. Fick träffa underbaraste vännen som kommit hem från Grekland! Vi hade det mysigt :) Du vet att jag finns här för dig gumman! ♥ Sen har jag sovit hos min pojkvän under resten av tiden. Vi har mest tittat på film, myst och spelat tv-spel, haha. Åkte hem idag eftersom att han skulle kolla på ett mixerbord. Idag tänkte jag mest ta det lungt, städa, fixa nya låtar till Ipoden och kanske träna lite senare. Eller om jag tar det imorgon istället.. Inköp som jag verkligen skulle vilja göra just nu är att köpa en ny kamera och en Iphone. Så det är väl bara dags att börja spara pengar!

Någon som har en bra kamera att rekomendera?


Kommentarer
Postat av: Therese

<3

2011-08-28 @ 18:40:16
URL: http://hollkefften.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0