Sats


Bild från förra sommaren.

Träningen gick ganska bra faktiskt. Cyklingen var däremot allt annat än lätt, haha. Alla andra var skitduktiga och cyklade både tog i och stod upp ibland men jag var helt slut efter kanske tio minuter så jag fick trampa på i lite lungnare tempo och när jag stod och cyklade känndes det som om att benen skulle gå av. Core-passet tyckte jag om däremot var riktigt bra! Kändes inte alls lika tufft som spinningen. Bra övningar och det kändes verkligen i magen ibland. Annars var det bara skönt! Snart ska jag iväg och träffa Anton :) Skulle träffat Martina en stund först för att klippa hår och grejer. Men hon var upptagen så det får bli en annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0