Onsdag

Kändes faktiskt ganska bra att börja i skolan igen. Vi har bytt lokaler och dem ser ganska fräscha ut och det verkar större än dem förra lokalerna. Igår satt vi mest och lyssnade på när rektorn "höll tal" och lärarna som förklarade lite grejer. Vi satt klassvis och just våran klass satt i en ring, haha. Sen fick vi berätta om vad vi hade gjort i sommar, sen blev det rundvandring och skåputdelning eller hur man säger. Slutade runt tre sen drog jag och Anton med hans familj och badade på kvarnbadet. Det var ungefär vid sex på kvällen. Men det var skönt att få ta sig ett kvällsdopp. :P Sen sov jag hos honom och åkte därifrån nio hem till mig och snart ska jag till skolan igen. Då ska vi ha nåt jävla projektarbete. Fast jag hamnade i en ganska bra grupp så det kommer nog bli bra. ;)


Bild från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0