Never regret anything that ever made you smile


Blev ingen träning i Söndags utan jag bestämde mig för att träna på måndagen istället eftersom att det inte fanns några bra pass man kunde gå på. Så jag bokade in mig på Yoga Advance vilket var stört jobbigt, har fortfarande träningsvärk i armarna. Efter det gick jag och mamma och kollade på Iphone eftersom att det finns ett bra erbjudande med tele2comviq. Men tyvärr hade jag fortfarande bindningstid från abonemanget som jag har nu som går ut nästa år. Då måste jag alltså köpa en olåst Ipone eller lösa ut bidningstiden vilket skulle kosta 1350 kr. Inte kul! Vill verkligen ha en ny Iphone. Min nuvarande mobil går inte att smsa med eller nånting. Surt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0