Måndag

I Lördags sov jag först över hos älskling, sen på kvällen var jag med finaste Therese och hennes pojkvän. :) Skönt att träffa dem igen! På söndagen var jag och Anton på ljusterö med hans familj och släkt. Det var mysigt, förutom att det regnade nästan hela dagen. Blev helt dyngsur, sen slutade det regna och sen började det igen och sen så var det så där i ungefär var och varannan kvart. Vi drog ut med båten för att bada och fiska. Jag fick upp två fiskar! Solt tjej, haha. Fast dem var för små så vi fick slänga i dem igen. Samanlagt fångade vi kanske 18 stycken varav ungefär 5 stycken som vi fick slänga tillbaka i havet. Blev inget bad sen eftersom att det kom världens skur sen när vi skulle hem. Sen åt vi grillat på kvällen! :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

svar(förlåt för sent svar): Hej sötnos! Jag har varit vegetarian i cirka 2-3 år nu :)

2011-08-15 @ 18:00:06
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0