Kryssningen

Sorry för seg update, men tänkte försöka mig på att uppdatera någurlunda bra nu. Kom hem från kryssningen i söndags. Åkte som sagt till Tallin med släkten. Var egentligen tänkt att bara min mormor och morfar och föräldrarna skulle följa med med sedan vill även alla kusiner också följa med så det var kul att få träffa alla igen! Det som var mindre kul var att det var inget som helst drag på båten. Det fanns en stor scen där alla pensionärer och vuxna stod och dansade till något band, haha. Sen fanns det ett "disco" där det var helt tomt och dålig musik. Bredvid discot så fanns det en kareoke-bar där det verkade vara lite skönare människor, men det var nog ändå det sämsta draget jag sett på länge, haha. Båtresan hemåt var iaf lite roligre.
När vi kom till Tallin så åkte vi en liten busstur genom stan där guiden förklarade lite, sen fick vi gå runt själva i gamla stan. Det såg nästan lite ut som Visby på Gotland. Små gator och gränder med kullersten och lite torg och resturanger här och där. Det var dock nästan inga bra affärer någonstans. Men jag fick iaf med mig ett virkat linne. Sen på båten köpte jag en parfym också, som luktar asgott! Kan visa i bloggen senare. Nu ska jag iväg på yoga med mamma. Vi hörs senare!♥


Bild från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0