Home is whenever I´m with you

Har haft en ganska skön dag idag ändå. Började skolan klockan 12 och slutade runt 3-4 tiden. Vi hade någon slags övnings-grej med tvåorna där vi var indelade i grupper och skulle göra lite uppgifter för att man skulle lära känna den andra klassen lite bättre tror jag. Så det var lite kul!

Därefter fick vi våra scheman och jävlar vilket soft schema jag har! Är ledig varje tisdag. Jag börjar ungefär nio varje dag, en dag börjar jag tio också. Sen slutar jag runt två förutom måndagar då jag slutar halv fem... Förutom det så är det riktigt bra faktiskt :)

Glömde berätta att jag har sökt extrajobb också och förmodligen, om jag börjar jobba där så kanske jag kan jobba några extra timmar på tisdagarna också. Fast det får vi se senare hur det blir med det.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0