Håller på att packa

Ska snart åka till pappa från min mamma. Så jag håller på och packar lite som jag ska ta med mig. Hatar verkligen att flytta fram och tillbaka varannan vecka, men vad ska man göra? Tänkte följa med mamma och träna yoga på Sats men det var fulltbokat. Så därför sitter jag här och tänker efter över det jag ska ta med mig. Så hilma svårt att veta vad man ska ta med sig för kläder. För jag tänker alltid att: Hmm det här kanske jag kommer använda. Eller den här kan jag väl ta med ifall att? Jag måste alltid hålla koll på vilket väder det är så jag tar med mig rätt kläder. Jag försöker att inte packa för mycket. Men det blir lätt så, hehe.

Efter det ska jag vidare till Jimmy eftersom att jag är kattvakt åt honom och Tessan. Igår stannade jag där ett tag och lekte lite med katten och rensade kattlådan, haha. Sen går jag nog förbi Anton en stund sen blir det hem igen för imorgon börjar skolan. Skönt på ett sätt, men jag känner också att jag verkligen inte vill börja igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0