Freeedag

Åh vad skönt att det äntligen är fredag! Slutade 12 idag så det var asnice! Känner att det kommer bli jobbigt att gå i skolan fem dagar i veckan(eller aa, fyra dagar blir det väl). Jag tror jag håller på och ställer om mig eller nåt eftersom att jag blir så trött och somnar så fort jag kommer hem, hehe. Sen kan jag inte somna på kvällen så då blir jag uppe till kanske 2-3 och ska upp tidigt på morgonen och då blir jag seg nästa dag istället och trött på dagen. Måste ändra på det... Ikväll så händer det lite grejer, men vi får se hur det blir med det!

Såhär ser mitt shema ut:

Ganska så nice! Förutom luckorna och måndagar då vi slutar halv fem :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0