Onsdag

Har för tillfälligt inte så mycket att göra så jag passar på att blogga lite. Har blivit sjuk så jag har inte så mycket ork så jag stannade hemma idag och tänkte att jag skulle plugga matte, men det har inte blivit av än :P Sen tänkte jag baka men det fanns inget smör så jag har väl inte gjort så mycket mer än att lyssna på musik och kollat runt efter lite ispiration :)

Kan berätta lite om veckan som har gått. I torsdags var jag och tränade på Sats med Therese. Anton var också där så jag pussade lite på honom också medans vi tränade, haha. Känner att jag verkligen måste ta tag med träningen nu. Efter det kom Angelica och hämtade mig för att äta middag hemma hos oss. På fredagen firade vi Sanna som fyllde 18 år i lördags, grattis gumman! Hade askul hela kvällen :) I Lördags var jag bara hemma, sen kom Anton på kvällen och sen var jag med han hela söndagen och i måndags kväll också. Igår träffade jag Therese och Martina och kollade på kattungarna som föddes i lördags, otroligt söta! Sen tittade vi lite på tv och satt och snackade mest, men det var mysigt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0