Winter Jam

Här kommer några bilder från i Lördags. Hade lite otur med vädret men annars var det kul! :) Man blir riktigt sugen på att åka snowboard själv när man ser dom hoppa. Tur att vi åker till Alperna över nyår!


Vi var framme vid klockan 11 så då var det inte alls mycket folk som hade kommit.




Jag, Angelica och Victoria. Sitter och väntar på att det ska hända nånting.



Efter en stund börjar dem hoppa och göra galna trick på cross.


Sen var den en som ramlade ganska rejält, stackarn! Han låg kvar i flera minuter efteråt. Fick med det på film också där man ser hur han ramlade och allt. Men han lyckades ta sig upp på fötterna och sen var han med och åkte igen. :)


Sen kom det bara mer och mer folk. Då hade snowboardåkarna börjat öva inför tävlingen.




Sen kom det sjukt mycket folk! Dom sa att det var rekord det här året.


Sen gjorde dom på cross uppvisning, man ser inte så mycket eftersom att min mobilkamera suger när det är mörkt ute.

Kommentarer
Postat av: Anna Katana

Ok, vad har du tänkt att göra sen, söka jobb eller plugga vidare? Är ju iofs ett tag kvar (: Jag jobbar som personlig assistent.

Såg detta på tv i lördags och tänkte bara att det måste vara en skön känsla att vara sådär i luften. Önskar att jag inte hade bott nere i småland som liten utan lite längre upp i landet och börjat med något sånt här(:

2010-11-26 @ 21:03:44
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0