Onsdag

Sitter i skolan just nu. Har varit sjuk ett tag nu men nu är jag hyffsat frisk. Har haft så mycket uppgifter att göra den senaste tiden. Hade 2 redovidningar igår i Historia och om min APU-plats. Gick väl sådär, var inte ett dugg förberedd. Tills idag skulle jag gjort 3 uppgifter i Webbdesign som jag nu är klar med och sen skulle jag läsa en engelska berättelse och sen fick jag reda på att jag ska ha matte-prov idag. Sen så funkar inte mitt internet hemma så det var nära att jag inte kunde fixa klart allt jag skulle göra.

I veckan funderar jag på att dra till Väjöbacken. Dom öppnade ju i måndags. Så jag får ta och åka dit lite innan jag åker iväg till alperna. :) Kan skriva lite mer sen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0