Nattinlägg

Har sovit nästan hela dagen idag så just nu är jag alldeles för pigg för att sova. Hade precis mitt sista samtal med älskling som skulle gå och lägga sig.
Ska upp om 4 timmar ungefär. Får försöka sova igen sovtimmarna någon annan dag :P

Angelica var här idag, hon skulle komma hit och hämta bilen som hon och Victoria ska låna när dem åker upp till Sälen imorgon. Fan vad kul asså! Jag kunde ha följt med om jag ville men det är nog lite för kallt nu i december och parken är inte öppen heller. Plus att jag fortfarande är förskyld och har mkt i skolan nu. Men om en vecka och 2 dagar är det julafton! Efter det åker vi, längtar väldigt mkt nu. Måste bara se till att jag har allt innan resan. Funderar på att ta med datorn också eftersom att jag har för mig att det fanns internet på hotellet

Men nu ska jag försöka sova. Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0