Jullov

Har tyvärr inte orkat skriva pga av vissa saker. Bland annat att min syster var med i en bilolycka med hennes 2 vänner när dem var på väg hem från sälen. Men dem klarade sig, och det är verkligen ett under att det gick så bra. Som sagt, tackar deras änglavakt för att dem överlevde. Dock var det en i den andra bilen som omkom :(

Men nu är det jullov. I skolan fick vi julmat och godis, nya busskorten, pengar/ersättning från APU-perioden sen fick jag en bioblijett också, som jag egentligen inte skulle fått haha. Ikväll ska jag träffa Anton och Sammy, men jag vet inte riktigt eftersom att jag mår lite illa. Men jag tror jag åker dit ändå. Ha en bra kväll, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0