Härlig dag!

Idag har det varit en riktigt skön dag, fått lite ont i benen. Men annars har det varit härligt! Strålande väder hela dagen! Kom precis hem till hotellet. Har blivit lite solbränd i ansiktet, men det gör inget :)
Vi kom íväg ganska sent, vid klockan tolv ungefär. När vi kom ut så var det så sjukt varmt, trodde jag skulle dö av värmen. Men sen när vi kom en bit upp så var det skönt. Lite kyligt ibland men annars varmt. Jag, helena och angelica bestämde oss för att åka till en by lite längre bort. Där var det jättefin utsikt, tog en massa bilder. Sen åkte vi in på lunch, det var sådär. Sen blev klockan ganska mycket så då tänkte vi att vi skulle börja dra oss tillbaka. Först åkte vi några liftar men den enda vägen upp till toppen var med knapplift. Alla snowboard åkare kunde inte hålla sig kvar, ramlade hela tiden. Haha, såg så kul ut. Dem är ju inte vana vid att stå och åka själv i liften så dem kunde lixom inte styra och tillslut ramlade dem. Det finns nästan bara sittliftar här så det är inte så konstigt att dem inte har lärt sig att åka knapplift eller ankarlift. Men men, nu ska jag gå och sno bilderna från Angelicas och pappas kamera, sen ska jag ta en dusch och fixa mig innan middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0