Godmorgon

Godmorgon, sovit gott? Själv har jag inte sovit så många timmar eftersom att jag var sjukt pigg igår av någon konstig anledning. Måste varit för att vi åt fyra rätters och fick energi senare på kvällen. Sen så börjar träningsvärken kännas lite. Nu är klockan 10 i 8 här. Det är samma tid i Sverige, fast plus minus en kvart. Så man vet inte riktigt om liftarna öppnar/stänger i tid. Igår sa reseledaren att han rekomenderade att man stannade i Schweizs om man skulle missa liften tillbaka som stänger klockan 15 och sen hitta ett boende i den byn. För det tar nämligen 7 timmar att komma tillbaka till den Italienska sidan. Men nu är det frukost här på hotellet och jag måste skynda mig, vi ska träffas om 1 timme ute i backen! Skriver nog något mer ikväll också. :)


Kommentarer
Postat av: antonia

Svar: Nej gud har du!? Jag med :D Har haft det de senaste 4 åren eller något sånt :D Tränar även med SSLK, freeride snowboardgruppen :)

Jaa nu känner jag att jag måste börja avverka min lista.. :P

Men du, ha en suuuuperskön snowboarddag idag :D

2010-12-28 @ 09:28:58
URL: http://melkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0