Godmorgon

Stannade hemma från skolan idag. Dels för att jag har börjat hosta igen men också för att jag tänkte att jag skulle hinna med att plugga inför proven jag har imorgon, sen så var jag inte så vidare sugen på att gå ut i den här vädret där det blåser och snöar konstant.

Vaknade vid sex-tiden idag. Sen råkade jag somna om och vaknade en halvtimme innan jag skulle gå. Så jag tänkte att om jag ändå kommer komma försent eller tom missa hela första lektionen så kan jag lika gära stanna hemma. Jag var ju ändå uppe till klockan 5 igår.

Just nu håller jag på att läsa en bok på engelska. Den heter "The Book of Tomorrow", verkar vara en riktigt bra bok. Samma författare som har skrivit "PS. I love you". Någon som har läst den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0