Godkväll

Just nu hör jag kyrkklockorna här utanför. Allt är så fint och så mysigt i den här byn. Det är liksom gammaldags men ändå mordernt. Vårat hotell är väldigt fint och har ett bra läge, det tar kanske 3 minuter att gå till liften. Hotellet ligger precis vid huvudgatan, forsen och vid kyrkan. Sen är det stora berg runt omkring, allt känns nästan overkligt.. Som om det är ett sagoland. Helena har redan somnat så jag ska nog ta och lägga mig snart jag med. Sen ska vi upp tidigt imorgon och åka över till schweiz. Hoppas jag inte har fått någon träningsverk bara. Känns lite redan nu, så jag hoppas verkligen att det har gått över tills imorgon. Ska försöka att ta massor av bilder imorgon också.


Den här bilden är tagen utanför våran ballkong, nästan alla hus i byn ser ut såhär

Kommentarer
Postat av: antonia

Svar: åh vad roligt! :D du, brukar du åka mycket i väsjö? :)

2010-12-28 @ 00:07:30
URL: http://melkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0