God Jul!

Godmorgon! Gick upp för kanske en timme sen, alltså 06:30. Ska man behöva gå upp så tidigt på julafton? Tydligen så måste man det i min familj.. Snart ska vi åka och hämta Helena inne i stan, sen ska vi åka till min pappa för att äta frukost tillsammans, sen blir det glögg osv. Kommer bli mysigt!

Igår var jag nere i Gallerian för att köpa dem sista julklapparna. Först är det en tjej som känner igen mig som jobbar i kassan, sen efter det ser jag Daniel Paris på ica, haha. Sen hör jag att han säger "men det måste ju finnas!" med hans dialekt. Jag stannade till och bara glodde ett tag innan jag insåg att jag borde gå vidare, haha.

Men nu måste jag fixa mig! Kanske tar några bilder sen, God jul på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0