Då var det nyårsafton

Har varit en tröttsam åkning idag, men fint väder som vanligt. Kollade in en park i Schweiz också som ser mycket bättre ut än den här i Italien. Funderar på att åka där hela dan imorgon. Men imorgon är ju sista åkdagen. Har lärt mig att göra riktigt bra svängar nu, så nu är det inte svårt att åka på is eller pucklar mitt i backen.
Ikväll ska vi troligen gå ut, om jag inte blir allt för trött bara. Middagen börjar klockan halv nio. Vi fick ju redan se massor av fina fyverkerier igår efter uppvisningen. Så vi har redan haft en mini nyårsafton. Just nu är jag helt seg, och sen har jag blivit lite solbränd i ansiktet. Och allt jag skriver just nu är typ inte sammanhängande över huvudtaget. Haha, men skitsamma. Längtar hem nu! Vill träffa Anton så fort som möjligt, helst nu på en gång :( Saknar honom så sjukt mycket. Om 2 dagar kommer vi hem iaf. Så det blir skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0