101204

Hej! Kom hem från skärholmen för en stund sen. Var där och handlade julklappar med sötnosarna Sanna och Linda :) Fick med mig en hel del hem faktiskt! Så nu är den enda julklappen jag saknar till Anton och möjligtvis Maria. Sen ska jag också köpa en födelsedagspresent till Anton också. Eller så kombinerar jag båda presenterna, men vi får se hur det blir!

Sjukt varmt blev det av att gå runt i ett köpcentrum så man tycker ju att dom borde vrida ner värmen lite. Eftersom att alla går runt med sina tjocka vinterjackor. Haha aja.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, tänkte åka hem till Antons kompis och chilla där ett tag sen får vi väl se vad som händer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0